در اختیار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا شبه معجزه بود
افسران سایبری

به گزارش سپاه نیوز به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی امروز در قم، با اشاره به در اختیار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط متخصصان کشورمان اظهار کرد: این اقدام تنها در پرتو قدرت ایمان و توکل به خدا امکان‌پذیر است.
وی افزود: این برای نخستین بار نیست و برای آخرین بار هم نخواهد بود که نیروهای مومن، متعهد و متخصص سپاه با الهام از عنایات الهی توانستند کار ناشدنی از نظر قدرت‌های حاکم دنیا را به انجام رسانند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: تصرف و به دست گرفتن یک هواپیمای متجاوزی که کنترل آن در آمریکا و کشورهای همسایه زیر دست آمریکاست با کمترین آسیب، از نظر دنیا کاری شبه معجزه است هرچند برای نیروهای انقلابی کاری عادی است.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی خواهد دید که از هر ابزاری استفاده کند باز در برابر قدرت ایمان نیروهای انقلاب اسلامی کم خواهد آورد و این موفقیت‌ها نه تنها نخستین آن نخواهد بود که آخرین هم نخواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: ایران نیاز به سلاح هسته‌ای ندارد بلکه مغزهای متفکر، نیروهای مومن و متعهد سلاح هسته‌ای جمهوری اسلامی هستند که مسیر انقلاب را پذیرفته و برای آن از همه چیز خود می‌گذرند.
به عقیده وی، انقلاب اسلامی تعمیق یافته و هیچ ابزار و قدرتی توانایی توقف آن را ندارد و وظیفه خطیر دستگاه دیپلماسی اقدام اخیر آمریکا در ارسال هواپیمای بدون سرنشین به ایران است.
وی با اشاره به شکایت وزارت امور خارجه کشورمان به سازمان ملل در پی این اقدام آمریکا اظهار کرد: این قدرت‌ها که دم از انسان دوستی، آزادی و گفت‌وگوهای معقول و منطقی می‌زنند چگونه است که می‌بینند بدون مجوز وارد حریم کشور دیگری می‌شوند اما اعتراضی نمی‌کنند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: ما باید وظیفه خود را انجام داده و ذره‌ای از مواضع خود نباید عقب‌نشینی کرده و کوتاه بیاییم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 13021
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1