ذخیره اطلاعات شخصی روی سیستم متصل به اینترنت خطرناک است
افسران سایبری

وی ادامه داد: مراقبت از داده‌های شخصی توسط خود افراد اولین و اساسی‌ترین نکته ایمنی قابل تذکر به کلیه کاربران است.

این کارشناس در ادامه چندین روش در خصوص حفظ اطلاعات شخصی به کاربران توصیه کرد: از ذخیره اطلاعات شخصی خود بر روی رایانه‌هایی که  با آنها مستقیما به اینترنت متصل می‌شوید، خودداری کنید.


وی ادامه داد: به هیچ وجه رایانه خود را در جهت تعمیر به افراد ناشناس تحویل ندهید؛ تا حد ممکن در هنگام تعمیر و یا نصب هر گونه برنامه توسط مراکز تعمیر، در کنار رایانه خود حضور داشته باشید؛ اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را بر روی رایانه ذخیره نکنید؛ آدرس و تلفن خود را بر روی رایانه و یا در صفحات اینترنتی شخصی و یا عمومی ثبت نکنید، با نام کاربری که هویت واقعی شما را نشان یا تحریک آمیزند، به رایانه وصل نشوید.

 

سجودی اظهار داشت: در مکان‌های عمومی کلمه عبور خود را به نمایش نگذارید؛ اطلاعاتی را که نشان دهنده هویت شماست، ارسال نکنید.فایل‌های ناشناس را باز نکنید، تا حد امکان اطلاعات خود را رمز گذاری کنید.

وی ضمن اعلام اینکه بیشترین اطلاعات از روی فلش مموری‌ها، رم‌دوربین‌ها ، موبایل افراد و هارد دیسک رایانه شخصی به سرقت می‌رود، از کلیه کاربران خواست قبل از متضرر شدن و افشای اطلاعاتشان دقت کافی را در نگهداری آنها به خرج دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 13000
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1