امکان ازدواج هم‌جن.س.ان در بازی
افسران سایبری
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

وی در این مورد اذعان کرد مهم نیست با چه شخصیتی بازی می کنید (منظور مرد است یا زن) بر فرض اگر با زن بازی می‌کنید می‌توانید با یک زن در بازی ازدواج کنید یا بلعکس. پیش از این در بازیِ افسانه 3(Fable 3) نیز بازی‌باز می‌توانست با هم.جن...س خود ازدواج کند و آقای پیتر مولینو کارگردان بازی نیز در این مورد بیان کرده بود که این یک آزادی است که در بازی به بازی‌بازها داده شده است.

اگرچه بازی "طومار پیشینیان: اسکایریم" دارای سناریویی مشخص است ولی این به آن معنا نیست که بازی‌باز آزادی عمل در بازی نداشته باشد؛ کار کردن در بازی و درآوردن پول و همچنین رفتن به مراحل فرعی در بازی برای افراد گوناگون نیز یکی از چند ویژگی های منحصر به فرد این بازی است.

تبلیغِ هم.‌جن.س‌گرا..یی، و فراهم شدنِ امکانِ هم‌جن.س‌گرا.یی در فضای مجازی و همچنین قانون‌مندی ازدواجِ‌ هم‌جن.سا...ن در بعضی از نقاطِ جهان، پدیده‌ای است که بر آمده از فضای ولنگارِ جن....س..ی.... غرب است. در حالی که نهادِ خانواده روز به روز در غرب بیشتر رو به نابودی می‌گذارد و کمبود جمعیت و رشد صفر یا منفیِ آن به مشکلی استراتژیک برای حاکمانِ غربی بدل شده، باز با این همه، ه.....م....‌ج..ن..س‌گرا..یی با افقی مشابه قومِ لوط در قرآن در انواعِ بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال تبلیغ شده و امکان آن فراهم می‌گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 13020
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1