افسران سایبری
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 1:55 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

دو عنوان شوتر اول شخص و بسیار پر سر و صدای سال ۲۰۱۱،بالاخره نبردشان به پایان رسید و در مراسم VGA 2011 بود که عنوان Call Of Duty:Modern Warfare 3 رسما بهترین شوتر سال معرفی شد.


 



ادامه مطلب ...

 

"ایران با طراحی بازی کامپیوتری" حمله به تل آویو"، به بازی رایانه ای"بتلفید 3"  آمریکا پاسخ داد" تیتر روزنامه اسرائیلی معاریو در شماره دیروز جمعه این روزنامه است.


 



ادامه مطلب ...

 

زی سازان ایرانی در پاسخ به بازی رایانه‌ایی «بتلفیلد ۳» بازی «حمله به تل آویو» را با حمایت بیناد ملی بازی‌های رایانه‌ایی می‌سازند.

 



ادامه مطلب ...

 

بازی رایانه‌ای «سقوط دیکتاتور» نخستین بازی رایانه‌ای از سقوط دیکتاتور مصر است که توسط شرکت «جود نیوز فورمی» و با الهام از انقلاب‌ها در کشورهای عربی ساخته شده است.


 



ادامه مطلب ...

 

نسخه‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی بازی رایانه‌ای «حمله به کاروان آزادی» همزمان با پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در غرفه سازمان بسیج دانش‌آموزی رونمایی می‌شود.


 



ادامه مطلب ...

 

پلیس اینترپل ایران با صدور اعلان رسمی علیه دو تن از مقامات سابق آمریکا که در جلسه رسمی کنگره آمریکا با تحریک نمایندگان کنگره، ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را توصیه کرده بودند، خواستار پیگیری این دو تن توسط پلیس بین­الملل شده است.


 



ادامه مطلب ...

بی بی سی درواکنش به اقدام ایران در طراحی یک بازی رایانه ای نوشت: «گیم سازان ایرانی می خواهند به تلافی نمایش خیالی حمله نیروهای آمریکایی به ایران، یک بازی رایانه ای بسازند.»
 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

حکمتی جاسوس سازمان سیا،که توسط وزارت اطلاعات دستگیر و اولین فیلم اعترافاتش دیشب (یکشنبه. 27 آذر) از صدا و سیما پخش شد مشاور شرکت بازی سازی ضد اسلامی کوماوار بوده است.

 کیت هالپر، مدیر شرکت کوما ریالتی گیمز قبلا در گفتگویی با بخش فارسی بی بی سی گفته بود.
"ما تلاش می کنیم که به عنوان یک رسانه تصویری همزمان با اخبار پیش برویم. وقتی مخاطب هرروزه اخباری را در تلویزیون یا روزنامه ها می بیند این یک فرصت استثنایی برای ما است که ما هم تعامل او را با یک بازی درباره همان موضوع جلب کنیم."

خوب کوماوار منتظریم : عنوان بازی جدید چیه ؟

البته احتمالا این بار هم مثل بازی نجات گرونگانهای آمریکایی شما آنچه را واقعا روی داد  بازی نخواهید کرد بلکه انچه را قرار بود روی بدهد.

تکمیلی : سه قسمت از بازیهای این شرکت علیه ایران بوده است. بازی های نجات گروگانها و بازی حمله به تاسیسات اتمی ایران ( Iran Hostage Rescue Mission 1و 2 و Assault on Iran )


 



ادامه مطلب ...

سپاه نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در اختیار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا گرچه برای نیروهای مومن و متعهد انقلاب عادی است اما برای قدرت‌های دنیا کاری شبیه معجزه است.

 



ادامه مطلب ...
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 12966
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1