افسران سایبری

 

نتایج پژوهش جدید یک شرکت امنیتی حاکی از آن است که بیش از نیمی از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها انسان نیستند.
 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : افسران سایبری

ادعای محافل اطلاعاتی صهیونیستی:

نشریات آلمانی و سپس محافل اطلاعاتی و امنیتی، از انجام آزمایش بمب هسته‌ای ایران در کشور دیگری خبر داده‌اند. آنها همچنین مدعی شده‌اند، غربی‌ها از مدت‌ها پیش، از این امر آگاه بوده‌اند، ولی درباره آن سکوت کرده‌اند؛ اما اوباما دیدگاه دیگری دارد.
 


ادامه مطلب ...

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:کاندیداهای انتخاباتی به جای تخریب و حمله به دولت به دنبال اثبات و ارائه برنامه‌های خود باشند و از هرگونه اختلاف افکنی بپرهیزند

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

به گزارش افسران سایبری به نقل از اشراف" جوئل هاردینگ کارشناس جنگ اطلاعاتی گزارشی تحت عنوان «چگونه جنگی در فضای سایبری علیه ایران به راه بیندازیم؟» نگاشته است.نویسنده در این گزارش به چگونگی راه اندازی جنگ در فضای سایبری علیه ایران پرداخته و مدعی است که، ایران نیز شروع به استقرار نیروهای سایبری خود در گروه های کوچک در سرتاسر جهان کرده است.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

پلیس فدرال آمریکا FBI می گوید برای افزایش کنترل و نظارت بر سایت هایی مانند فیس بوک، تویئتر و مای اسپیس برنامه های تازه ای در دست اجرا دارد.اف بی آی اعلام کرده یک برنامه تحت وب جدید را در دست طراحی دارد که با استفاده از آن نظارت و کنترل دائمی و آنی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر و مای اسپیس تسهیل خواهد شد.



ادامه مطلب ...

 

کلاس آموزش درس آناتومی (کالبدشناسی) دانشجویان پزشکی، در دانشگاه امپریال لندن به یک تاچ اسکرین بزرگ تجهیز شده است. میز تشریح مجازی (Virtual dissection table) یک صفحه چند لمسی بوده و یک اسکن سه بعدی از کل بدن انسان را نمایش می دهد. این اسکن به حسب نیاز می تواند عضلات، عروق، استخوان ها و احشا را نشان دهد یا آنها را برای دیدن بافت های زیرین پنهان کند.


 



ادامه مطلب ...

 

از کنترل ذهن چه می دانیم؟ آیا همان شستشوی مغزی است؟ رسانه ها در میان چه نقشی را برعهده دارند. استاندارد سازی اندیشه بشری از سوی چه کسانی دنبال می شود؟ برای راز گشایی از این سوالات با گزارش های ویژه مشرق همراه شوید.....


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 11:46 ::  نويسنده : افسران سایبری

رجانیوز: با پایان یافتن ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول شاهد رواج یک باور غلط در جامعه ایمانی هستیم که در شرایط کنونی از طریق پیامک یا ایمیل، منتشر می‌شود. این باور غلط که به صورت بشارت بهشت از قول پیامبر صلوات الله علیه و آله در راستای خوشنودی ایشان از پایان یافتن ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول صورت می‌گیرد، متأسفانه باعث شده اصل و شأن حدیث، مورد غفلت قرار گرفته و مفهوم آن وارونه جلوه داده شود.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : افسران سایبری

به تازگي نخستين هتل هم جنس‌بازان در تل آويو كار خود را آغاز كرده و در شهرهاي ديگر رژيم صهيونيستي نيز اماكني تفريحي نظير كلوب‌هاي شبانه براي هم جنس‌گرايان ايجاد شده است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

تشکیلات فراماسونری معمولا در شرایطی که به تدریج پرده از رازهایش بر می افتد ، شروع به پوست اندازی و نو به نو شدن می نماید و خود طی برنامه هایی سیستماتیک شروع به افشاگری علیه سازمان قبلی که از حیض انتفاع افتاده و به اصطلاح دیگر سوخته به حساب می آید، می کند. این مسئله در طی دهه 1340 شمسی مقارن با دهه 60 میلادی نیز اتفاق افتاد.

 



ادامه مطلب ...
    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 12946
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1